خرید تجهیزات تعمیرگاهی در مازندران | دیاگ لند

سالهاست که تامین تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت از سازندگان معتبر در استان مازندران تبدیل به یک دغدغه مهم تعمیرکاران این استان شده است.دیاگ لند به عنوان یکی از پیشروان این صنعت با تاسیس فروشگاه اینترنتی خود بر آن شد تا در صدد رفع این مشکل گامی موثر بردارد.

فروشگاه دیاگ لند، بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی معتبر و متخصص تجهیزات تعمیرگاهی در استان مازندران، با تمرکز بر تامین تجهیزات با کیفیت از سازندگان مطرح و معتبر این صنعت، این مژده را به تعمیرکاران عزیز استان مازندران و استان های مجاور می دهد که زین پس می توانند تجهیزات مورد نیاز خود را در کمترین زمان در اختیار داشته باشند. مجموعه دیاگ لند یک تیم قدرتمند فروش تجهیزات تعمیرگاه می باشد که سابقه درخشانی در زمینه  فروش تجهیزات تعمیرگاهی و همکاری با شرکت های تولید کننده همچون نگار خودرو، موتور آزمای ثمین، نیک پردازش، کاوش خودرو، کارسافت و... دارد.

تجهیزات تعمیرگاهی دیاگ لند

در دیاگ لند، ما به شما این امکان را می دهیم که با اطمینان از خرید خود لذت برده و از خدمات پس از فروش محصولاتتان بهره مند شوید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با مشاوره های رایگان پیش از خرید تجهیزات تعمیرگاهی، متخصصان ما با توجه به نیاز شما، بهترین محصول را که پاسخگوی تمامی نیاز های شما از یک دستگاه باشد را معرفی و تامین خواهند کرد.

تجهیزات تعمیرگاهی دیاگ لند

در دیاگ لند شما می توانید هر تجهیزات تعمیرگاهی مکانیکی، برقکاری، آپاراتی، تعویض روغنی و... که برای تعمیرگاهتان احتیاج دارید را به راحتی خریداری کنید و از خدمات نصب و سایر خدمات پس از فروش این مجموعه بهرمند شوید. دیاگ لند با تضمین کیفیتی برتر با مناسب ترین قیمت، تجربه یک خرید به صرفه را برای شما رقم خواهد زد. شما با مراجعه به بخش محصولات میتوانید تجهیزات موجود در فروشگاه را بررسی کرده و به راحتی جهت مشاوره بیشتر با مشاورین متخصص و با تجربه دیاگ لند تماس حاصل نمایید.

تیم دیاگ لند متشکل از افرادی متخصص و متعهدی است که آمادگی پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی های لازم در خصوص انتخاب مناسب ترین محصول نسبت به نیاز شما می باشند.

تجهیزات تعمیرگاهی دیاگ لند

چرا دیاگ لند ؟

  • تنوع محصولات : دیاگ لند با ارائه مجموعه ای از محصولات در برند ها و قیمت های مختلف، به شما این امکان را می دهد تا با توجه به امکانات مد نظرتان ، بهتزین محصولی را که توانایی پاسخ گویی به نیازات شمارا داشته باشد خریداری نمایید.با مراجعه به بخش محصولات می توانید برند های مختلف محصولات دیاگ لند را مشاهده نمایید.
  • امکان خرید اقساطی :یکی از مزایای بزرگ دیاگ لند امکان خرید دیاگ بصورت اقساطی از این مجموعه است.دیاگ لند براحتی امکان خرید اقساطی تجهیزات را برای شما فراهم اورده است و شما می توانید با پرداخت حداقلی ترین هزینه اولیه ، دستگاه را خریداری کرده و در اختیار داشته باشید.
  • امکان خرید دستگاه دسته دوم : گاها خرید  دستگاه دسته دوم برخی از محصولات از نظر هزینه و قابل گسترش بودن دستگاه ممکن است برای خریداران مناسب تر باشد.دیاگ لند در این مسیر نیز همراه مشتریان گرامی بوده و با ارائه جک های دو ستون دسته دوم با ارائه گواهی اصالت کالا ، فرایند خرید را تسهیل کرده است.
  • کیفیت محصولات : دیاگ لند هرگز کیفیت را فدای هزینه نکرده و کیفیت محصولات را در اولویت اول خود قرار داده است. شما می توانید با تماس با مشاوران ما بصورت رایگان از کیفیت دستگاه های مختلف مطلع شوید.
  • امکان تامین محصولات ناموجود : چنانچه مشتریان گرامی متقاضی برند و یا مدل خاصی از یک دستگاه باشند ، تیم دیاگ لند تمام تلاش خود را برای تامین آن قطعه بکارخواهد برد.
  • مشاوره رایگان : تیم مشاوران متخصص و با تجربه دیاگ لند بصورت رایگان در فرایند انتخاب و خرید محصول همراه مشتریان گرامی می باشند.
  • امکان خرید حضوری و غیر حضوری : وبسایت و فروشگاه اینترنتی دیاگ لند این امکان را فراهم نموده است تا تنها با استفاده از تلفن همراهی که در دست دارید وارد سایت شده و پس از مشاوره با تیم دیاگ لند ، محصول خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند . دیاگ لند امکان خرید حضوری در دفتر مرکزی این مجموعه واقع در شهر بابل را نیز امکان پذیر کرده است.
  • سهولت در خرید و تحویل : خرید در دیاگ لند بسیار ساده است. شما براحتی می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت قرار داده شده است با مشاورین ما تماس گرفته و نیاز های خود را از یک دستگاه بیان کنید . پس از انتخاب محصول نحوه پرداخت خود را مشخص کرده و دستگاه را با ارسال رایگان تحویل بگیرید.
  • ارسال رایگان : ارسال تجهیزات توسط دیاگ لند کاملا رایگان است.
  • پشتیبانی مشتریان :  تیم پشتیبانی مشتریان دیاگ لند همواره طی مراحل خرید و پس از خرید در کنار مشتریان گرامی خواهد بود و امکان استفاده از خدمات پس از فروش را برای مشتریان گرامیفراهم میکند.

تجهیزات تعمیرگاهی دیاگ لند

شما از همین لحظه می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09118885331 تماس بگیرید.

تو فقط بگو چه تجهیزاتی میخوای، بقیش با دیاگ لند.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش