راهنمای خرید جک دو ستون استوک از دیاگ لند (دست دوم+کار کرده)

 

همانطور که می دانید جک دوستون یکی از تجهیزات اصلی ،لازم و کاربردی هر تعمیرگاه بوده وهمین امر تعمیرگاه ها و تعمیرکاران را ملزم به خرید جک دو ستون می کند. در خرید جک دو ستون نو و یا خرید جک دو ستون استوک همانند خرید هر محصول دیگری شما با حجمی از برند ها و قیمت های مختلف روبرو هستید که احتمالا انتخاب را برای شما کمی دشوار می کند و مطمئنا شما برای انتخاب و خرید مناسب نیازمند اطلاعات تخصصی و کاربردی از برند ها،کیفیت ها و هزینه ها می باشید.مشاوران دیاگ لند با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان بصورت تلفنی در خدمت مشتریان گرامی بوده و مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاع از انواع برند ها،کیفیت ها و قیمت های جک دو ستون نو وجک دو ستون استوک با مشاوران ما تماس حاصل نمایند.

جک دو ستون استوک

از آنجا که جک دو ستون در دسته تجهیزات ایمنی قرار دارد و در خرید جک دو ستون کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است ، ما اولویت معرفی جک های دو ستون را کیفیت آنها در نظر گرفته ایم. جک های دو ستون استوک و یا همان دسته دوم از لحاظ کیفیتی با جک دو ستون نو تفاوت زیادی ندارند ، اما هزینه ای که برای خرید جک دو ستون استوک پرداخت می کنید، مقرون به صرفه تر است زیرا برند هایی با کیفیت های متفاوت در بازار موجود است که گاه به دلیل قیمت های بالای آن ها امکان خرید را برای مشتریان ازبین می برد .

ابتدا از شما دعوت می کنیم تا با مراجعه به بخش جک های دو ستون ، با برند های مختلف جک های دو ستون آشنا شوید . پس از آن می توانید با مشاورین ما تماس گرفته و از قیمت جک های دو ستون نو و هم چنین قیمت و موجودی بروز جک های دو ستون استوک همین محصولات مطلع شوید.

جک دو ستون دست دوم

مزایای خرید جک دو ستون استوک یا کارکرده:

جک دو ستون کارکرده به دلایلی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند:

هزینه کمتر: خرید جک دو ستون جدید اغلب هزینه‌بر است. اما با خرید جک دو ستون استوک یا کارکرده می‌توانید هزینه‌های را کاهش دهید. این به شما امکان می‌دهد تا با همان بودجه، جک دو ستون استوک یا کارکرده بهتری را خریداری کنید یا پس اندازی داشته باشید.

 

 قابلیت گسترش: با خرید جک دو ستون استوک یا کارکرده، می‌توانید جک دو ستون را به راحتی تغییر و بهبود دهید. اگر نیاز دارید، می‌توانید اجزای قدیمی را با اجزای جدید و بهتر جایگزین کنید. این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا جک دو ستون استوک یا کارکرده  خودرا با توجه به نیازهای خود سفارشی کنید.

 

با این حال، قبل از خرید تجهیزات تعمیرگاهی جک دو ستون کارکرده، مهم است توجه کنید که تجهیزات از یک منبع قابل اعتماد تهیه شوند و درست تعمیر شده باشند. همچنین، باید به شرایط فنی و عملکرد تجهیزات توجه کنید و از سازگاری آنها با نیازهای تعمیرگاه خود اطمینان حاصل کنید .بنابراین پیشنهاد می کنیم هم اکنون با متخصصان ما تماس گرفته و با توضیح شرایط خود از مشاوره رایگان آنها در جهت تجهیز تعمیرگاه خود بهرمند شوید.

جک دو ستون دست دوم

 در خرید جک دو ستون استوک یا کارکرده به چه مواردی باید توجه کرد؟

خرید جک دو ستون استوک کارکرده ممکن است به دلیل ارزانتر بودن در مقایسه با تجهیزات جدید یا بودن در دسترس برای فروش، جذاب باشد.. در زیر چند نکته مهم برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی جک دو ستون استوک یا کارکرده را بررسی خواهیم کرد:

 

علت فروش دستگاه توسط فروشنده : ممکن است گمان کنید عمر مفید دستگاه سپری شده است که فروشنده تصمیم به فروش آن را گرفته است  اما باید بدانید که دلایل متعددی برای فروش دستگاه وجود دارد.در اینجا ما برخی از دلایلی جز خرابی دستگاه  که فروشنده را وادار به فروش دستگاه می کند را برایتان عنوان می کنیم :

برای مثال ، تعمیرکاری را در نظر بگیرید که با جابجایی تعمیرگاه خود ، کسب و کار خود را توسعه داده و نیازمند جک های دو ستون پیشرفته تری می باشد .

و یا در مثالی دیگر ، خودرو هایی که جدیدا به دایره تعمیراتی آنها افزوده شده اند ،وزنی بیش از ظرفیت دستگاه فروشنده داشته  و فروشنده را وادار به تعویض جک دو ستون خود کرده است .

از آنجایی که موجودی جک های دو ستون استوک و یا کارکرده در بازار محدود است ، جهت اطلاع از دستگاه های موجود می توانید به آسانی و بصورت رایگان با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

 

ارائه گواهی سلامت دستگاه: ارائه گواهی سلامت بدین معنا است که دستگاه از نظر کیفی کاملا سالم بوده و ارائه آن توسط فروشنده الزامی است .تمامی جک های دو ستون استوک و یا کارکرده این فروشگاه دارای گواهی سلامت می باشند.

 

وضعیت ظاهری: مطمئن شوید که جک دو ستون کارکرده در وضعیت خوبی قرار دارد و هیچ آسیب جدی، زنگ زدگی یا خرابی وجود ندارد. بررسی نقاط قوت و ضعف جک از نظر ساختاری و مکانیکی بسیار مهم است.

 

 سابقه استفاده: سعی کنید اطلاعاتی در مورد سابقه استفاده جک دو ستون کارکرده کسب کنید. مدت زمان استفاده، نوع کارهایی که انجام داده است و نحوه نگهداری و تعمیرات صورت گرفته را بررسی کنید. اگر می‌توانید از فروشنده اطلاعات بیشتری دریافت کنید، بهتر است. در فروشگاه دیاگ لند سوابق استفاده جک های دو ستون استوک به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

 

عملکرد و کارایی: از جک دو ستون کارکرده تست‌های لازم را انجام دهید. مطمئن شوید که قادر است بار مورد نظر را به طور مطمئن و بدون مشکلی بلند کند و نگه دارد. همچنین، بررسی کنید که آیا هر گونه صداهای غیرطبیعی وجود دارد یا خیر. متخصصان دیاگ لند تمامی تست ها را قبل از خرید برای شما انجام خواهند داد.

خرید جک دو ستون استوک

قطعات یدکی و خدمات پس از فروش: از فروشنده یا تولید کننده جک دو ستون کارکرده بپرسید که آیا قطعات یدکی برای آن در دسترس هستند و آیا خدمات پس از فروش ارائه می‌شود یا خیر. این اطلاعات می‌تواند در صورت نیاز به تعمیرات و نگهداری بعدی مفید باشد.مشاورین دیاگ لند تمامی این اطلاعات را بصورت رایگان در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهند داد .

 

قیمت و مقایسه با تجهیزات جدید: قیمت جک دو ستون کارکرده را با قیمت تجهیزات جدید مقایسه کنید. اگر قیمت به طور قابل توجهی کمتر است و احتمالاً می‌توانید به خوبی از آن استفاده کنید، ممکن است خرید آن مقرون به صرفه باشد. جدیدترین و بروز ترین قیمت ها را از مشاورین ما در دیاگ لند بخواهید .

 

در هر صورت، قبل از خرید تجهیزات تعمیرگاهی جک دو ستون کارکرده، بهتر است با دقت و دانش کافی به تحقیقات خود بپردازید و اگر امکان دارد، به نظر یک کارشناس متخصص مشورت کنید که دیاگ لند امکان مشاوره رایگان با متخصصین این حوزه را برای شما فراهم نموده است.

برای مشاوره رایگان خرید جک دو ستون استوک با شماره زیر تماس بگیرید.

09118885331

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش