جک دو ستون ایرانی بخریم یا خارجی؟

اگر شما یک مکانیک خودرو باشید، قطعا یکی از مهمترین دغدغه هایی که در زندگیتون دارید اینه که جک دو ستون بخرید یا نه. حالا جواب این سوال که خیلی سادست با توجه به دنیای امروز تکنولوژی خیلی کارها رو راحت تر کرده و یکی از تجهیزاتی که کار مکانیک ها رو راحت تر کرده، جک دو ستون هست.

وقتی به جواب این سوال میرسید و تصمیم می‌گیرید با توجه به مزایایی که جک دو ستون داره، این محصول رو خریداری کنید، چیزی که براتون خیلی مهم خواهد بود اینه که جک دو ستون ایرانی بخریم یا خارجی؟ یا حتی از کدوم برند خریداری کنیم؟ تو این مقاله می‌خوام جواب این سوال رو بدم. با من همراه باشید.

راستی خودم رو معرفی نکردم، من مهدی رفیعی هستم. هم‌بنیان‌گذار فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی دیاگ لند و اینجا پاسخ سوالات پر تکراری که مکانیک ها از ما میپرسن رو میدم.

راهنمای خرید جک دو ستون ایرانی از دیاگ لند

خب بریم سر اصل مطلب. چرا باید جک دو ستون ایرانی بخرید؟ ببینید ما در مجموعه دیاگ لند هم با تولید کننده ها و هم با وارد کننده های جک دو ستون کار می‌کنیم. چیزی که وجود داره اینه که وارد کننده ها ممکنه چند ماه یا چند سال یک محصولی رو وارد کنن و تصمیم بگیرن دیگه به واردات اون محصول ادامه ندن و محصول دیگری رو جایگزین اون بکنن که سود بیشتری براشون داره. به همین دلیل شما وقتی یک جک دو ستون وارداتی میخرید ممکنه بعد از چند سال که یک قطعه از دستگاهتون خراب شد، نتونید او قطعه رو در ایران پیدا کنید. به دلیل اینکه دیگه اون محصول وارد نمیشه، وارد کننده محصول هم با تولید کننده خارجی (بعنوان مثال چینی) دیگه ارتباطی نداره که بگه در بار بعدی برای مثلا فلان قطعه رو ارسال کنه.

همین موضوع باعث میشه که شما یک ریسک بزرگ رو در زمان خرید جک دو ستون خارجی تجربه کنید. اما وقتی شما یک جک دو ستون ایرانی رو خریداری می‌کنید، معمولا تا 2 سال گارانتی دارید و تا 10 سال خدمات برای شما تضمین شده است و در فاکتور قید میشه. این باعث میشه که شما حداقل تا 10 سال مطمئن هستید که هر قطعه ای لازم داشته باشید برای تعمیر دستگاه، میتونید پیدا کنید.

و معمولا تولید کننده ها برعکس وارد کننده ها محصولشون رو تغییر نمیدن. تا زمانی که اون محصول درست کار میکنه، به تولید ادامه میدن. پس قطعاتی که استفاده میشه رو بصورت عمده خریداری میکنن و در انبار تولیدیشون به تعداد لازم دارن. هیچوقت نمیتونید ببینید که اونها توان تامین قطعه ای رو برای شما نداشته باشن.

علاوه بر همه این ها، زمانی که خود اون افراد محصول رو تولید کردن پس برای تعمیرات کاملا دستشون باز هست و میتونن هر اتفاق عجیبی رو تعمیر کنن اما واردکننده طبیعتا آشنایی کامل با محصول نداره و مسئول خدماتش هم در حد یک سری اتفاقات قابل پیش بینی و پر تکرار رو میتونه تعمیر کنه.

امیدوارم که تونسته باشم بهتون در این زمینه کمک کنم تا بهترین تصمیم رو در زمان خرید جک دو ستون بگیرید.

اگر قصد خرید هرگونه تجهیزات تعمیرگاهی دارید، پیشنهاد میکنم اول از ما مشاوره رایگان بگیرید تا بهترین محصول رو به شما پیشنهاد بدیم. همچنین قبل از خرید از ما استعلام قیمت بگیرید مطمئن هستن که از قیمت ما شگفت زده میشید.

شماره تماس با مشاورین دیاگ لند: 09118885331

راستی اگر میخواید جک دو ستون بخرید، من جک دو ستون ایرانی گوفکا رو به شما پیشنهاد میکنم که از نظر ما بهترین جک دو ستون تولید شده در ایران هست و از اکثر جک های خارجی کیفیت بالاتری داره.

ما که هروقت گوفکا فروختیم، مشتری هامون راضی بودن و هیچوقت بابت تعمیر یا مشکلات فنی با ما تماس نگرفتن. اینم یک نکته کنکوری بود برای شما. امیدورام بهترین خرید رو داشته باشید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش