معرفی بهترین دستگاه دیاگ ایرانی

یکی از تولیدات با کیفیت تخصصی کشور ما، دستگاه دیاگ یا عیب یاب خودرو است که ایران در تولید این محصول جزء کشور های پیشتاز محسوب می‌شود. از دیاگ های ایرانی برای عیب یابی خودرو های چینی، کره ای و ژاپنی نیز استفاده می‌شود که به خوبی از پس این کار بر می‌آیند.

در این مقاله از وبسایت فروش تجهیزات تعمیرگاهی دیاگ لند، می‌خواهیم مهم ترین و بهترین دیاگ های ایرانی را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه دیاگ ایرانی

در ابتدا باید بگویم که ما در مجموعه دیاگ لند برای هرکسی که می‌خواهد دستگاه دیاگ و یا هر تجهیزات تعمیرگاهی دیگری را خریداری کند، مشاوره رایگان در نظر گرفته ایم که شما همین الان می‌توانید با شماره 09118885331 تماس بگیرید و از مشاورین ما بصورت رایگان مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر شما از ما بخواهید که یک دستگاه دیاگ ایرانی با کیفیت به شما معرفی کنیم، قطعا انتخاب اول ما دیاگ موتور آزمای ثمین خواهد بود.

این دستگاه به دو حالت تبلتی و معمولی تولید می‌شود. هر دو حالت این دستگاه ضد ضربه و بسیار با کیفیت هستند. این دستگاه بهترین عیب یابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید برای مطالعه اطلاعات بیشتر از این دستگاه دیاگ با کیفیت روی این لینک کلیک کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید.

همچنین پیشنهاد دیگر ما به شما، دستگاه دیاگ نگار خودرو می‌باشد. این دستگاه نیز برای عیب یابی خودرو های ایرانی، چینی، برند های کره ای مانند هیوندای کیا و ژاپنی مناسب است. شما می‌توانید با کلیک روی لینک این محصول، وارد صفحه توضیحات آن شوید. ما این دستگاه دیاگ را هم بصورت متنی و هم به صورت صوت به شما معرفی کرده ایم که می‌توانید به طور کامل با آن آشنا شوید.

دستگاه دیاگ دیگر ایرانی که شهرت بسیار زیادی دارد و بین مکانیک ها محبوب است، دستگاه دیاگ ویمکس است. این دستگاه، اولین دیاگ تبلتی ایرانی است که به همین دلیل محبوبیت خاصی بین مکانیک ها کسب کرده است. این دستگاه نیز یک غول عیب یابی است که برای تمامی برند های ایرانخودرو، سایپا، هیوندای، کیا، تویوتا و... کاربرد دارد. برای خرید این محصول می‌توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

دستگاه دیاگ مهاد صنعت، محصول دیگر ایرانی است که به شما معرفی می‌کنم. این محصول با وجود شهرت کمتر، کیفیت فوق العاده ای را از خودش نشان داده است و اگر از هر کسی که از این دیاگ استفاده می‌کند بپرسید، رضایت کامل دارد. این دستگاه مشتریان خاص خودش را دارد و با دیگر دستگاه ها تفاوت هایی دارد اما می‌توانم به جرات بگویم یکی از با کیفیت ترین و کم اشکار ترین دیاگ های موجود در ایران، دیاگ مهاد صنعت است.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش